Med program Debrecen - Forum

2010-06-18 19:23   Gurra
Sticker till Debrecen i Augusti för att påbörja medicin programmet. Skulle vara kul att få kontakt med andra som ska ner och/eller med er som redan befinner er där. Hör av er!

RE: Med program Debrecen
2010-06-24 12:50   Erika
Hej! Jag kan hjälpa till med boendet.Min annons finn på www.blocket.se Erika

RE: Med program Debrecen
2010-07-13 13:46   em.

Hej där! Jag ska läsa nu till hösten, också i Debrecen, :) dock ska jag läsa BMC och inte medicin direkt:)
Jag är lite nyfiken på vart du ska bo och hur du har löst den frågan, då jag sitter i klister med det själv. Min mail är iaf. emilie_lilford@hotmail.com så hör gärna av dig! :)

mvh Emilie


RE: Med program Debrecen
2010-08-06 18:31   Pedram

Examinerad Biomedare från KI som ska sticka ned till Deb, i aug. och plugga medicinprogrammet. Gurra och emelie, hör gärna av er! (norouzia@msn.com) Vilket datum åker ni ned?

MVH.
/Pedram =)


RE: Med program Debrecen
2013-04-22 16:57   emma

Hej! Jag har tänkt att göra intagningsprovet för tandläkarlinjen nu den 14 juni 2013. Om det är någon som har gjort 2013 intagningsprov för University of Debrecen (tandläkare,läkare, farmaceut) skulle jag vara evigt tacksam om ni ville dela med er!! Ni kanske känner någon som har gjort det eller ska göra det i maj månad? Hör gärna av er till mig!! MVH Emma


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀