Ledig lägenhet i Szczecin! - Forum

2006-05-04 10:06   Agata
Lägenhet i Szczecin 2006-05-03 Tjena! Jag är en tjej på 22 år som bor i Falkenberg. Jag är ursprungligen från Polen, Szczecin men kom till Sverige när jag var fyra. Nu är det så att min polska farmor gick bort för inte så länge sedan. Kvar blev hennes mysiga lilla tvåa med balkong som testamenterades över till mig och min bror. Vi har ingen lust att sälja lägenheten men kan tänka oss att hyra ut den. Vi har renoverat den efter att vi fick den, så både köket och badrummet är riktigt fräscht. Jag har förstått att ett studentrum på olika universitet kostar runt 250 euro/månad. Jag kan garanetra er att det inte lär bli mer än så för den här lägenheten (inklusive vatten och el). Den ligger 15 minuter med buss från centrum och har nära till affärer o.dyl. Området den ligger i är lugnt och hade jag haft planer på att flytta dit, hade jag mer än gärna bott i den här lyan... Istället så söker jag febrilt efter en lägenhet i Malmö då jag tänkt att hoppa på Fred- Konfliktprogramet i höst. (Så om du vet nåt kanske vi kan göra ett byte??) Är ni intresserade av att veta mer så hör av er till mig på myapartemntforrent@hotmail.com Mvh,

Ang: Ledig lägenhet i Szczecin!
2006-05-16 21:21   Jasmin
hej, var exakt i Polen ligger Szczecin för jag ska flytta till Wroclaw efter sommaren och är intresserad, jag har dock inget att byta emot... Min mail är livon_jasmin@hotmail.com

Ang: Ledig lägenhet i Szczecin!
2006-05-19 13:17   Agata
Hej Jasmin, Wroclaw ligger en bra bit från Szcecin. Szczecin ligger på grænsen till Tyskland vid nordväst kusten. Ha det bra!

Ang: Ledig lägenhet i Szczecin!
2006-06-13 16:11  
Angående lägenhet i Szczecin Var i Polen ligger Szczecin för min dotter ska studera i Gdansk efter sommaren och är intresserad.

Ang: Ledig lägenhet i Szczecin!
2006-08-18 03:32   mona
hej agata! haru fortfarande lägenheten kvar? kan tyvärr inte göra en lägenhets byte me dej eftersom jag fortfarande bor hemma.ska läsa på pomerian medical university som ligger i szcenien. vill du fortfarande hyra ut den? har ni internet? maila mig gärna på : mona_albarwari@hotmail.com mvh

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀