Visa studentum.se som: Mobil

Vet du inte riktigt vad du ska plugga? 🎓📚 Besök vår Digitala utbildningsmässa den 30 september kl. 08.00 -18.00 och ta reda på det! ✨ Läs mer om mässan här!

Läst till veterinär i Ungern - Forum

2005-05-10 08:43   Erik Ehnvall
Hej på er alla. Jag har läst i Ungern till veterinär och om någon har lite frågor till mig så är ni välkomna att skriva till mig om frågor. Kolla annars på följande hemsida för veterinär i Budapest. www.univet.hu/english. Skriv antingen till erik.ehnvall@comhem.se eller erik.ehnvall@dv.sjv.se Mvh Erik Ehnvall Leg. Veterinär

Veterinärutbildning
2005-06-14 18:59   Elin
Hej!! Jag har tänkt läsa vidare till veterinär efter gymnasiet och är då verkligen intresserad av veterinärutbildningen i ungern.. såg att du hade gått där...!! har bara några frågor... hur va de att plugga utomlands och hur var gemenskapen på skolan?? var de svårt att komma in?? é utbildningen väldigt svår?? tack på förhand Elin

Lite veterinarfragor...
2005-06-25 23:34   sophie
Hej! Ar valdigt intresserad av att lasa till veterinar. Tyvarr ar det for svart att komma in har i Sverige, sa da far man forsoka hitta andra alternativ. Sa, hur fungerade det att plugga i Ungern? Hur finansierar man det hela? Har last att det ar superdyrt... hur var det med spraket? Ar all undervisning pa engelska? Tack pa forhand! MVH Sofie

veterinar utbildning
2005-06-29 13:18   yvonne
hejsan, jag skulle villja veta var skolan i ungern ligger for veterinar utbildningen. ellev evntuelt djurskukvardarutbildningen. ar det hogsta betyg som galler dar med liksom i sverige att komma in och ar det valdigt svart att komma in .. mvh Yvonne

Skolan i Budapest
2005-06-29 17:39   kornel
Skolan ligger i centrala Budapest. Kolla här: www.univet.hu. mvh.

Veterinärutbildning 2005-07-12
2005-07-12 21:21   Elin
Veterinärutbildning Hej!! Jag har tänkt läsa vidare till veterinär efter gymnasiet och är då verkligen intresserad av veterinärutbildningen i ungern.. såg att du hade gått där...!! har bara några frågor... hur va de att plugga utomlands och hur var gemenskapen på skolan?? var de svårt att komma in?? é utbildningen väldigt svår?? tack på förhand Elin

Ang: Läst till veterinär i Ungern
2006-07-27 00:37   sara
Hej! Jag heter Sara. Jag skulle hemskt garna vilja lasa till vetrinar. Jag undrar om du vet vad det kostar att lasa till det i ungern och hur lang tid det tar. Ar utb csn berattigad? Vet du aven hur jag ska bara mig at for att soka utb i ungern. Ska jag skicka after papper eller nagot? Tacksam for svar. MVH Sara!

Recensionspolicy

recensionspolicy studentum.se

Vill du lämna en recension om en skola eller en utbildning på studentum.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta den utbildning som passar dem bäst. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Nyhetsbrev
Prenumerera på nyhetsbrev om studier från studentum.se
Logga in