Läsa till Läkare i Polen, Bialystok. - Forum

2006-08-08 22:14   Shna
Hej! Jag och min kompis ska börja i Bialystok på läkareprogrammet. Vi undrar om det finns begagnade böcker som vi kan köpa? Vi bor i Stockholm. Med vänliga hälsningar Shna Skicka gärna en mejl till mig glad_godis_tjejj@hotmail.com ( har tyvär bara den mejlet)

Ang: Läsa till Läkare i Polen, Bialystok.
2006-08-10 20:03   Emma
Hej, har inga beganade böcker men skall också ner och börja läsa till läkare i Bialystok nu till september. Skall ni också kommer ner den 1 september. hej svejs Emma min mail:emma@lilladalsgard.se

Ang: Läsa till Läkare i Polen, Bialystok.
2006-08-13 10:36   Shna
Hej! Vi kommer 27 augusti tror jag. Så jag vet inte hur det blir. Men hur ska du fixa böcker? Ska du beställa här i Sverige eller köpa de där? MVH/Shna

Ang: Läsa till Läkare i Polen, Bialystok.
2006-08-13 17:17   Student
Hej Det brukar vara bättre att köpa böckerna när ni kommer ner till polen. För det första vet ni säkert inte vilka böcker ni behöver, det bör ni fråga studenter i 2:an om. Boklisterna kan man inte lite på. Sen funkar det väldigt bra att kopiera hela böcker, finns säkert ett ställe i närheten av skolan som har de flesta böker som fixar en inbunden kopia för 40kr... //

Ang: Läsa till Läkare i Polen, Bialystok.
2006-08-14 10:21   Shna
Tack för svaret, men bor du i Polen? Är det varmare där än Sverige? För jag vet inte riktig vad man ska ta med sig första resan. /Shna

Ang: Läsa till Läkare i Polen, Bialystok.
2006-09-04 17:12   Claes
Tja! Jag är en kille på 20 år som också är intresserad av läsa på Bialystok, som jag förstått går du på skolan nu? Hur verkar det vara och är det svårt att komma in? Mvh Claes

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀