Läker utbildning i polen!! - Forum

2006-06-20 05:47   sheny
hej alla glada studenter!!!!!! jag har ett par frågor till dem som pluggar i polen läker linjen .. jag skulle vilja fråga vilken är den mesta nationaliteten som finns där finns det många iranier ,, araber,,, svenskar osv? det e alltid kul och plugga med någon från samma land ... hur mycket kostar hela utbildningen? MVH önskar er all lycka :D sheny!!

Ang: Läker utbildning i polen!!
2006-06-24 00:10   Pary
Hej! Jag vet om läkar utbidning i polen (Gdansk). Man måste betala 120 000 kr. första året till skolan och andra året blir 80 000 kr. (Mat och hus ingår inte i detta pris). Man för hjälp från CSN. Det finns student rum som man kan hyra för 2000 kr. per månad och mat kostar ca. 1000 kr. per månad. Alla nationallitet finns där fast nästan alla är från Sverige. Det är mycket kul att studera där men man måste ha motiv och tålamod eftersom utbildningen är mycket svårt och är på engelska. Om man blir icke god känd i något ämne några gånger jag tror 3 gånger måste man läsa om hela ämnet igen och måste betala en summa också. Min dotter läser där. Hon är nöjd med stämningen men mycket kämpigt när det gäller utbildningen. Jag tycker att det är bra att sattsa på rätt utbildning. Lycka till Hälsningar Pary

Ang: Läker utbildning i polen!!
2006-07-09 23:29   Me
Hej vad hade din dotter för slutbetyg? Hade hon 20.0 eller lägre än det? Jag vill jätte gärna veta om det!! tack /ME

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀