Läkarutbildningen i Odense 2009 - Forum

2009-08-03 17:10   HL
Hej! Jag heter Henrik och jag har blivit antagen till läkarutbildningen i Odense med start den 31 augusti. Några andra här som ska börja nu till hösten på SDU? :) /Henrik

RE: Läkarutbildningen i Odense 2009
2009-08-26 11:37   aggie
hej jag skall börja nu till hösten har precis flyttat till Odense.

RE: Läkarutbildningen i Odense 2009
2009-08-26 19:26   HL
Hej hej! Schyst! Vart hittade du boende någonstans då? Själv fick jag ett rum på H.C. Orsted, nära universitet. Men det blir inflyttning först på tisdag, tror jag. I morgon är det introduktion! Kom ihåg ett rött klädesplagg och en grönsak.. haha. /Henrik

RE: Läkarutbildningen i Odense 2009
2009-08-30 20:09   Emina
hej !! jag är så avis på er, ska själv söka till läkarutbildningen i odense nästa år. kan jag snacka med någon av er? kolla vilka betyg ni hade, hur ni hittade bostad osv osv. skriv till mig på emiinaaa@hotmail.com hade verkligen uppskattat det. :)

RE: Läkarutbildningen i Odense 2009
2010-02-15 16:26   RM
Hej! Jag har tänkt att söka till läkarutbildningen i Danmark, och hade några frågor och undrade om ni kunde hjälpa mig med några svar? 1. Varför inte Kp eller Århus, varför just Odense? 2. Är det direktflyg dit? 3. Vilka typer av provsätt har ni? Ex, tenta, muntligt, skriftlig inlämning? 4. Fixar man boende själv i Odense? 5. Vet du vad intagningspoängen är i år? 6. Erbjuds ni språkkurs? 7. Vet du vad som skiljer de tre universiteten åt? 8. Har ni spärrkurser? Ni förstår, jag har lite problem med att rangordna universiteten. Mvh, RM

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀