Läkarutbildning utomlands HT-15 - Forum

2014-12-10 17:23   Lisa
Hej! Jag undrar om det är någon som tänker söka läkarutbildning utomlands höstterminen 2015? Jag själv kommer att söka, lutar mest åt Gdánsk. Vore kul att komma i kontakt med fler som tänker samma sak! :)

RE: Läkarutbildning utomlands HT-15
2015-01-11 01:06   Oskar

Tjena! Du kanske har glömt ditt inlägg men jag själv funderar starkt på att börja plugga i Gdansk! Är dock halvt osäker på om det är värt det (kostnader) men eftersom att min dröm är att bli läkare och mina betyg förmodligen inte räcker till så är Gdansk första valet efter svenska studier. Kul att höra att det finns fler som lutar åt samma håll, brottas med mig mig själv varje dag om det är värt att åka utomlands på det sättet. Men det verkar ju vara en ovärderlig erfarenhet :)


RE: Läkarutbildning utomlands HT-15
2015-01-20 22:44   Melle

Jag funderar eller planerar snarare sagt, att söka in i Kroatien; split. Fick är det mycket funderingar kring allt, lämna familj, hem, ge sig ut "i det okända" osv. Detta må inte tillhöra till ditt inlägg men jag kände bara för att dela med mig 😊


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀