Läkarutbildning i Ungern - Forum

2010-01-07 15:24   Hallon
Hej, jag är en tjej som tog studenten våren 2009. Tänker starkt på att söka till Medical School at Semmelweis University in Budapest. Jag undrar om det är någon där ute som har gjort "entrance exam" till Semmelweis, eller som ska? Eller är det någon som studerar i Ungern och har lust att berätta hur det är? :) Skulle bli jätteglad för svar, grubblar hela tiden på om jag ska söka eller inte... Tack tack :)

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-01-11 00:29   Katy
hej...jag har oxå tänkt läsa läkare i Ungern bl a i Pecs.. vore kul om vi kunde ta kontakt.. vill du bara just läsa i semmelweis?

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-01-15 12:03   ylva
Hej! jag ska också söka läkarutb. till hösten men vet inte riktigt vart än. Ska åka ner i februari till polen och hälsa på en kompis som pluggar och tänkte passa på besöka några fler universitet då på en gång. Skicka gärna iväg ett mail vore kul att prata med nån i samma tankar o kanske söka ihop!:) donnansthlm@hotmail.com

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-02-05 23:30   martin
Hej. Jag har sokt till lakarutbildningen i utomlands. Jag har tagit reda pa nastan allt som en student behover veta for att ansoka =), jag kan beratta for dig hur jag gjorde, du kan kontakta mig via mail eller msn. msn / mail : martin_22@hotmail.se

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-03-23 09:21   Ice Tea
Tjena Martin! Har du fått reda på när du ska skriva antagningsprovet? Jag är själv på gång att ansöka, så jag lär nog inte skriva det förrän tidigast i vår. :-) Add:ar dig på msn sen!

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-03-25 19:04   martin
Ice Tea yes, adda mig sa kan vi byta vara fragor

RE: Läkarutbildning i Ungern
2010-03-27 11:49   Hallon