Läkarutbildning i Târgu Mures i höst? - Forum

2009-05-06 02:34   Quaddan
Hej! Tänkte höra om det är någon mer än jag som har sökt till läkarlinjen i Târgu Mures till höst? Hade varit trevligt att ha lite kontakt innan man åker ner, kanske gå ihop ett gäng och dela lägenhet eller liknande =)

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-06 18:30   Dn
hej! vart ligger det? och när är sista det sista ansökningsdagen? mvh Dn

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-07 10:47   Quaddan
Hej! Târgu Mures ligger i Rumänien, är inte riktigt säker på sista ansökningsdag men några agenturer har slutet av Maj som sista dag. // Quaddan

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-07 18:07   Jonas
Tjabba! Jag har planer att åka dit o plugga! Har lite problem med att få tag på medinro tjejen bara.. Hur ansökte ni ?

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-08 18:57   Quaddan
Jag får hjälp av en kille som pluggar där nu, maila kemi_help@hotmail.com så kan han säkert hjälpa dig med de mesta =)

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-15 17:09   L.G
Hej, Jag har sökt via easyeast-medicine.com jag tror faktiskt att man fortfarande kan söka. skicka ett mail till de info@easyeast-medicne för säkerhets skull. lycka till

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-16 10:41   Pekka
Vadå medinro tjejen? Lite förvirrad, han jobbar ju själv den där Snyltaren! Snacka om likheter på hans hemsida och andras, så fort andra kommer på något tar han efter. Klistra kopiera =) waaw- medinro.se snackar ja om alltså.

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-19 11:37   Dr. Turk
Jag håller med Pekka, Killen har ju snot både bilder och text bl.a från easyeast-medicine.com... sen att det skule vara 30 studenter, och att han dessutom skulle ha samarbete med universitetet är ren bullshit. Så gott folk! Se upp för mindre seriösa förmedlare. Mvh Dr. Turk

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-20 18:11   Zzzz
Blah, sök inte till Targu Mures.. Andra klassens universitet i Rumänien (Cluj slår targu mures med hästlängder). De flesta dropouts drar till targu mures. Dessutom är livet i Cluj mycket bättre och roligare (skönare stad, mer studenter, runt 250-300 svenskar etc) /läkarstudent i cluj

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-05-21 14:30   said
hej, om man tittar på alla agenturer kan man se att alla har tagit från alla.. text och bilder finns gratis på nätet..jag känner folk från flera agenturer och vad jag märkt att de inte pratar om varandra.. men ni på easy east pratar en hel del om alla.. så ta det lungt och slappna av..ni kommer inte längre med att ni pratar om andra.. medinro.se fanns innan er och har tagit in en hel del studenter till olika universitet

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-07-09 13:58   faysal
Hej! Jag har också sökt till Targu mures genom medinro. Jag ringde till skolan måndags tror ja och jag fick beskedet att jag och mina 4 vänner kommit in så tro det eller ej men medinro kan fixa in folk. Min mejl adress är faysal_90@hotmail.com det är även min msn, så kontakta mig ifall ni hålla kontakt för vi kan bli framtida klasskamrater.

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-07-10 18:30   J.J
känn er lurade då, så gjorde han med oss oxå när vi sökte via dem. Jävla skojare den där killen... Alla får svar samtidigt för vad gäller letter of acceptance. PUNK SLUT och de är det som gäller!!!

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-07-10 19:04   df
Hej. Har ni fragor angaend om hur det ar att studera i rumanien eller behover veta hur ansokningen gar till sa kan vi hjalpa er helt GRATIS. mail: studera_utomlands@hotmail.com

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-07-24 16:47   DN
Hej är det nån som vet vad MRF analys är för något? Mvh DN

RE: RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-07-30 09:56   SA
Hej! Nån som vet när man får reda på om man har kommit in? Hur länge dröjer det? när startar studierna? Mvh SA

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-11-06 22:06   hn
Hej. Har ni fragor om studier i Rumanien eller behover information om hur ansokningen gar till, hor av er sa far ni den information ni behover. lakare@hotmail.co.uk Mvh Anders

RE: Läkarutbildning i Târgu Mures i höst?
2009-11-21 13:18   mm
Hej. Jag tankte soka till lakarprogrammet i rumanien for hostterminen 2010. Det skulle vara kul att komma i kontakt med folk som funderar pa att soka till rumanien, sa kan vi dela pa vara fragor och funderingar och det ar inte sa kul att aka till ett frammande land helt ensam. Det har ar min msn : kristian2010@hotmail.co.uk mvh kristian

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀