Lakarutbildning i St.Petersburg - Forum

2006-12-01 22:17   Zaouia
Lakarutbildning i St.Petersburg 2006-12-01 Alla som ar intresserade att lasa lakarutbildingen i St.Petersburg i Ryssland ta kontakt med mig pa mejl: mzaouia@hotmail.com ni kan ocksa fa information pa:www.mechnik.spb.ru Lycka till... Zaouia

Ang: Lakarutbildning i St.Petersburg
2006-12-04 13:49   Maria
Jag funderade på atty börja studera i St Petersburg förut men det verkade mycket oseriöst. Det enda man skulle göra för att komma in var att sätta in 20 000 kr på en indisk medborgares konto seom dessutom var född 1987. Detta verkar inte seriöst så kolla upp det ordentligt om ni funderar på att åka dit.

Ang: Lakarutbildning i St.Petersburg
2006-12-09 16:08   Zaouia
Visst var det skumma typer forut men nu har saker och ting andrats till det battre, och jag sjalv studerar i St.Petersburg Medical academy och gar fjarde aret medecin och behover du hjalp sa har far du min mejl: mzaouia@hotmail.com Det kostar 4500 dollars om aret for skolavgift och 800 dollar for boende med studenter dessa belopp betalar du till akademins kassa nar du har fatt visum och att du ar framme..for ytterligare information kontakta mig% MvH Zaouia

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀