Läkarutbildning Gdansk - Forum

2008-08-21 20:12   RR
Hej ju det är så här att jag ska plugga till läkare i gdansk nu till höst och nu undrar jag om vi verkligen behöver köpa alla de här böckerna som de(skolan) har skrivit i listan som vi fick i handen eller om vi kanske kan skaffa de billigare eller begagnad i gdansk?! Tackar RR

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-08-24 12:41   eiffel
nej det du ska kopa e netter atlas, gross anatomy o histology bok thats it

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-08-28 22:09   David
Jag har atlas boken och histologi boken för dig. mejla mig: dvdmhn@mail.com

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-09-10 01:10   Pi
Hej RR! Jag heter Pi och är journaliststudent. Jag kommer till Gdansk i morgon, 10 september och skulle vilja intervjua dig angående dina studier i Polen. Snälla kontakta mig. pillijano@comhem.se Om du inte är intresserad får du gärna förmedla min adress till någon annan svensk som pluggar till läkare i Gdansk. Tack Pi

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-11-03 23:58   David
RR, var det svårt att komma in i Gdansk? Kan du beskriva kortfattat vilken bakgrund du har och hur inträdesprovet var? Jag håller själv på med ansökan just nu. Mkt tacksam för svar och tips på vad man ska tänka på!

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-11-25 09:30   pia
Hejsan hur svart var det att komma in på udbildningen? Räcker det med 18,2 ?

RE: Läkarutbildning Gdansk
2008-11-25 09:36   pia
Hej David Jag läste att du söker till Gdansk. Undrar om du redan fick ansökningsblankett från Jedlinski? Vilka betyg måste man har räcker med vg biologi och kemi?

RE: Läkarutbildning Gdansk
2009-01-26 19:15   Ewa
Hejsan snälla var köpte du dina bocker och köpte du dem innan du åkte till Unversitete?

RE: Läkarutbildning Gdansk
2009-01-26 21:00   pia
Hej var köpte du dessa bocker? Tack för svaret

RE: Läkarutbildning Gdansk
2009-01-28 14:33   David
Pia, jag fick blanketterna från Jedlinski. Sen så gör man ett inträdes prov i Bi och Ke. Vad som brukar komma på proven står på Jedlinskis hemsida. Jag håller på att samla ihop alla dokument till min ansökan. Hör av dej om du har funderingar så kan vi hjälpas åt (:

RE: Läkarutbildning Gdansk
2009-04-14 22:44   Sarah
Har också sökt till läkarutbildning hösten 2009, och undrar hur svårt inträdesprovet var för dig?

RE: Läkarutbildning Gdansk
2009-08-03 14:21   Paula
hej, jag undrar om man läser samma böcker varje år. det jag menar är att de kanske byter ut böcker varje år eller byter förlag?

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀