Läkarstudier utomlands - Forum

2007-01-20 17:09   Peter
Hej, Jag är 40 år och vill läsa medicin. Jag har tagit en Phd i fysik och har nu börjat läsa biologi. Under biologi studierna har mitt intresse för männskokroppen ökat. Min nya kunskap inom biologi gör att jag tror att komb fysik medicin kan vara ganska bra. Har universiteten utomlands ngn åldersgräns uppåt? T.ex. Ungern eller slovakien? Har mkt bra betyg i de naturvetenskapliga ämnena från gymnasiet MVH Peter

Ang: Läkarstudier utomlands
2007-01-29 12:55   Läkastuderande i Polen
På PAM har jag hört något om en gräns på 27 år. Måste nog kollla upp det igen kanske bara ett rykte.

Ang: Läkarstudier utomlands
2007-01-31 22:33   peter
återkom gärna.

Ang: Läkarstudier utomlands
2007-09-16 02:19   tt
Hej,det varlänge sedan du skrev ditt inlägg nu ser jag, men jag ska läsa till läkare och jag är också 40 år ! hör av dig få höra hur du gör och vart du sökt! hoppas du ser detta meddelande .. mvh tt

......
2007-09-16 15:27   tt
det är nog ett rykte f ör jag är redan antagen nu till hösten, dock blev det så hastigt så jag fick anstånd o platsen kvar så jag börjar till hösten 07 istället.. tt

....
2007-09-16 15:31   tt
...jag menar hösten -08 .. tt

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀