Läkarstudier i Szczecin - Forum

2006-06-16 10:37   Mila
Hejsan! Jag undrar ifall det finns några som tänker plugga till läkare i Szczecin till hösten? Det vore kul att få kontakt med några innan man åker ner. Har ni fått reda på startdatumet än? Hur har ni tänkt hitta bostad? etc. Skriv gärna ner svar, frågor och tips!

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-06-22 22:39   mona
hejsan! jag har sökt till tandläkarprogrammet, kom in och funderar fortfarande om jag skall åka..sj da? du kan mejla mig,,mvh

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-06-24 20:26   Jeanette
Hejsan! Ja jag ska gå där till hösten. Startdatumet var i början av september men dom ville att man skulle åka ner den 1/9 med 12.20 planet (www.germanwings.com) så kommer det bussar och hämtar oss. Studentlägenhet får man automatiskt men dom flesta skaffar eget sen vad jag förstått. Har du också kommit in eller? Bara att maila så att vi håller kontakten! schnettan@msn.com

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-06-25 14:16   Malin
Hei, har du kommet inn i Szczecin? Jeg sendte inn søknaden min i mai, og har enda ikke fått svar! Begynner å bli litt bekymret...

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-06-29 22:06   Mila
Hej! Vad kul att ha fått några svar. Jag har kommit in och kommer förmodligen att bila ner, eftersom jag kommer att ha med mig lite saker. Men vi ses i september! Angående Malin tror jag nog att du borde kontakta Britt via mail och fråga hur det kommer sig att du inte har fått något svar än. Hon har nog inget emot att du kontaktar henne. Har du hennes e-mail adress? Lycka till!

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-07-03 13:31   JL
Hejsan Mona! Kul att du också ska ner. får gärna skriva din mail adress i meddelandet så kan vi hålla kontakten utanför det här forumet. Vi kanske kan åka ner tillsammans om du vill. Var bor du? Får väl höras mer via mail! Ha de bra Jeanette (schnettan@msn.com)

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-07-04 00:10   Mona
Hej jeanette.kom du in på tandläkare? jag bor i uppsala ska du åka ? mejla mig gärna på: mona_albarwari@hotmail.com :) mvh MOna

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-07-17 02:26   Jesper
Tjena! Nu har jag också kommit in i Szezcin. Börjar ju bli riktigt spännande ;) Finns på msn: barwatz@hotmail.com // Jesper

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-07-17 02:55   Jesper
Hej! Nu har jag också kommit in i Szczecin! Det här börjar ju bli riktigt spännande! Adda min gärna på: barwatz@hotmail.com

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-07-17 21:18   Malin
Hei! Har noen av dere fått "certificate of enrollment" enda? Hvis, ja. Hvor lang tid tok det fra dere hadde betalt admisson fee (på promise of enrollment) til dere fikk det endelige opptaksbrevet?

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-08-06 16:06   Dag
Hej, Jag har inte än (!) fått min slutgiltiga ansökan ("opptaksbrevet") och börjar bli riktigt orolig då saker och ting måste ordnas. Har kontaktat universitet och hoppas på svar under morgondagen, annars ringer jag under tisdagen. Känns väldigt nervöst. Om jag inte kommer in gör jag ett försök på Sverige under nästkommande år.. Mvh/D

Ang: Läkarstudier i Szczecin
2006-08-08 13:21   Dag G
..det löste sig nog. borttappat svar från dem.. puh

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀