Läkarstudier i POLEN eller TJECKIEN?? - Forum

2006-02-18 14:23   Tina
hej, jag vill som alla andra läsa till läkare o ska nu söka till antingen Polen eller Tjeckien? jag funderar främst på Wroclaw i Polen, och Prag i Tjeckien, vilket är att föredra?? var trivs man bäst i 6 år o vilken har högre standard? spelar det någon roll sedan då man är jobbsökande? skulle vara tacksam för all information, sex år i ett främmande land känns lite nervöst o då vill man ju hamna rätt... TACK!!

Ang: Läkarstudier i POLEN eller TJECKIEN??
2006-02-18 16:57   Eiffel
tja Jag ska söka gdansk eller wroclaw. Fick blanketer hemskickade av Dr Barbara men jag tveckar lite, tänker ocka till Polen och kolla hur andra studenter har det där innan jag bestämmer mig. maila gärna så vi kan bytta info o sånt Eiffel.yousif@hotmail.com

Ang: Läkarstudier i POLEN eller TJECKIEN??
2006-02-23 08:38   Hassan
jag har själv tänkt på polen men du jag visste inte det fanns läkarn utbildning i prag sulle du kunna ge mig namn på några hemsidor till deras skola o så skulle jag kunna kolla igenom o se. maila det till mig freestyler116@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀