Läkarstudier i Gdansk, HT09 - Forum

2008-11-03 13:06   Johan
Hej! Jag har, som många andra, tröttnat på de absurda antagningskraven i Sverige, och bestämt mig för att plugga utomlands. Jag har mer eller mindre bestämt mig för att plugga i Gdansk, och letar nu efter någon/några andra som tänker göra samma sak. Det vore roligt att få kontakt med någon i samma situation, så att vi tillsammans kanske kan förbereda oss inför antagningsprovet, samt hjälpa varandra med alla förberedelser. Hör gärna av er! Min email är, jboger@gmail.com. Ha det bra! Mvh Johan

RE: Läkarstudier i Gdansk, HT09
2008-11-07 10:02   Kecy
Hej Johan!!! Jag skulle vilja studera till läkare i Danmark,behöver mate C att plugga men vet inte när är antagningsprov där? Mvh Kecy

RE: Läkarstudier i Gdansk, HT09
2009-01-29 19:51   Tess
Hej Johan, Undrar om du vet vilken behörighet det krävs för att plugga till tandläkare i Gdansk eller var jag kan söka upp infon? Känner du någon som läser där nu? Mvh Tess

RE: Läkarstudier i Gdansk, HT09
2009-01-31 13:58   Ellen
Hej! Jag läser första året i Gdansk nu och tycker verkligen att det är jättebra! Har du några frågor eller så får du gärna maila dem eller om du vill veta lite hur det är kan du gå in och läsa på min blogg: ellenbergvall.blogg.se lycka till!

RE: Läkarstudier i Gdansk, HT09
2009-04-04 23:15   N_A
Hej Johan! Har också tröttnat på Sverige's höga intagningsgränser för läkarlinjen...Ingen idé att söka här känns det som...har också tänkt plugga i Gdansk,Polen och ska göra intagnignsprov i Juni! Känner mig mycket nervös för provet eftersom jag vet inte vad jag ska plugga på. Har du någon aning?Skulle vara tacksam för hjälpen...anybody!! MVH Nafisa

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀