Läkarstudier - Forum

2007-02-17 16:17   Magdalena
Hej! Jag går just nu naturvetenskapligt basår, för att sedan ev studera till läkare i utlandet. Frågan är nu var. Jag har varit inne på Budapest, Ungern, och vet att Polen ohc Ungern är de vanligaste platser här i Europa för oss Scandinavier som inte kommer in hemma. Men hur är det med studier i England? Jag vet att det är svårt, men finns det någon mäjlighet att gå där? Någon som gör det kasnke? Är det någon som studerar läkarlinjen i Budapest vore det jätteroligt om ni hörde av er! Vill gärna höra allt om utbildning/livet där nere! Tacksam för svar! MVH/Magdalena

Ang: Läkarstudier
2007-02-19 20:49   Arman
Hej Magdalena! Trevligt att du ska plugga utomlands! Jag ska plugga i Ungern och jag vet att det är kul där och att du skulle trivas där :) Jag har pratat med många som ska plugga utomlands och har berättat om hur det är att plugga i Ungern och vad man måste göra för att komma in i skolan. Jag letar även efter Reskamrat/boende i Ungern. Vill du veta mer skicka mail till Arman_Torabi@hotmail.com /Arman

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀