Läkarprogrammet i Targu-Mures - Forum

2009-07-23 09:49   DN
Hej! Jag undrar om det är nån som har sökt till läkarprog. i Targu-Mures. Jag har fått veta att sista ansök.datumet är 30 Juli. Jag har fixat min ansökan dit och några av de dokument som krävs. Jag undrar om det är nån som vet vad det innebär med identity card och det med läkarintyg, finns det något särskilt papper som ska ifyllas av läkaren? eller får läkaren själv skriva ett intyg med de analyser som krävs? jag skulle vara väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig och ge lite info. Mvh DN

RE: Läkarprogrammet i Targu-Mures
2009-09-01 15:56   Doctors@live.se
man kan fixa alla dessa papper där nere. Ta med dig dina översatta betyg STÄMPLADE MED STAMPILA DE LA HAGE! Du kan söka october ut i Timisoara i all fall! Jag vet ej hur det e i Targu- Mures men säkert samma sak!

RE: Läkarprogrammet i Targu-Mures
2009-11-21 17:51   k
Hej. Jag tankte soka till lakarlinjen i rumanien for hostterminen 2010 och jag skulle garna vilja komma i kontakt med folk som tanker ocksa soka till rumanien till hosten. Vi kan byta fragor och funderingar, det ar inte sa kul att aka till ett frammande land ensam. Adda mig garna, msn: kristian2010@hotmail.co.uk

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀