läkarprogr. i targu-mures via easy -east - Forum

2009-07-28 22:35   SR
Hej! är det någon som har sökt till läkarprogrammet i targu-mures via easy -east? är de bra? Jag har själv fått skicka mina dokument till universitetet eftersom de som jobbar inom easy-east valde att åka till rumänien tidigare och sa att det är för sent om man skickar ansökan efter 24 juli. men jag fattar ingenting, för det står ju sista ansökningsdatumet är 30 Juli och ändå sa de personligen att sista ans.datumet är 30 Juli. men varför åka ner tidigare med ansökningarna till rumänien när deadline är 30 juli. Det är ju faktiskt inte rätt. Jag fattar ingeting, ni kan bara ana vad jag har fått gå igenom pga detta, eftersom jag gick efter sista ans.dagen 30 Juli. tacksam för svar, gärna så fort som möjligt......

RE: läkarprogr. i targu-mures via easy -east
2009-09-03 21:05   hemlig
Ja de verkar vara mycket som inte stämmer med dessa, jag har fått gå genom ett helvete då ja sökt via dessa på easy-east. Hur i helvete kan ni garantera en plats på Universitetet för att sen säga att ja inte kommer in. Vad f** är detta?? Ja har sagt upp mig från jobb, lägenhet lagt ut massa pengar och nu säger ni att ja inte kommer in. HUR KAN DETTA VARA MÖJLIGT? Ni har tagit ett år från mig.

RE: läkarprogr. i targu-mures via easy -east
2009-09-04 11:56   Dr wannabee
Vilken skitsnack måste jag säga! Varför försöka svartmåla easy-east, jag sökte långt efter den 30:e juli via easy-east och de gjorde mer än deras "jobb" för att hjälpa mig. Ha det gott

RE: läkarprogr. i targu-mures via easy -east
2009-09-04 18:54   Ar
Herrre gud, fattar inte hur kan det vara möjligt. Lurar de folk eller. det står ju att om man söker via de så garanterar de en utb.plats. Du jag känner verkligen med dig.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀