läkare i Ungern! - Forum

2007-04-19 22:01   frågande
Är det någon som som redan läser till läkare i Ungern? ( Debrecen) eller kanske ska börja läsa där? skulle vara sååå tacksam, om du/ni kunde höra av er, och kanske på något sätt ta kontakt med mig? planerar att börja plugga där så snart som möjligt, men är fortfarande lite osäker, pga mina 70 frågor .. kram

Ang: läkare i Ungern!
2007-04-20 19:27   sam Holm
tjaaaa! ska göra provet för debrecen i juni me nåra polare... va haru för frågor?

Ang: läkare i Ungern!
2007-04-23 18:26   tacksam för svar
Hej jag ska också läsa i debrecen 2007...jag har redan blivit antagen men jag har sååå många frågor också... Jag vill veta hur ni gör med bostad och dylikt...det sägs att man ska få hjälp men den hjälpen KOSTAR mellan 850-3300 dollar... tacksam för svar

Debrecen
2007-05-14 13:15   sara
Hej, jag vill gärna veta hur du kom in. Via enbart betyg eller via test? Jag funderar också på Ungern. Sara

Ang: läkare i Ungern!
2007-06-11 17:27   hejdå
Ska på intervju den 24 för debcren, planerade att gå där, men läste på deras hemsida att man kan gå pre-med och att man läser latin och ungerska då. Har ni läst latin i gymnasiet eller hur gör man med det? Tror ni man hinner läsa ifatt allt de läst i pre-med eller borde man fundera på att gå pre-med? MVH

Debrecen!
2007-06-13 22:30   Louise
Hej! Ska också plugga i Debrecen är det tänkt, ska på kort intervju den 24e...kanske ses då. Har tusen frågor! Adda mig gärna på lolo_kf85@hotmail.com /Louise

debrecen
2007-06-16 18:52   p
ja ska oxå på intervju till debrecen 24:e..hur många tar de in? är det svårt att komma in?

Ang: läkare i Ungern!
2007-07-24 12:43   Lizzy
Hej! Jag ska börja där jag med kom in igår, är också lite fundersam om hur det är...bostad osv...

Intervju
2007-07-25 04:05   FM
Hejsan, hur var intervjun? Någon som har tid att svara på lite frågor över mail? Skriv gärna er mail! mvh FM

Ang: läkare i Ungern!
2007-11-23 21:03   M Ö
Heej! Jag funderar på att plugga till läkare i ungern och i den staden du studerar i. Tänkt att jag ska börja plugga hösten 2008. Vet inte om du börjat plugga men om du har: Är det bra där? Många skandinavier? lätt att få tag i bostad? om du inte börjat så kanske vi ses där! ha de bäst!

Ang: läkare i Ungern!
2007-12-06 16:28   linda
Hej. Jag går i två:an nu, och undrar hur mycket innan man vill börja studera ska man göra provet? jag vill börja direkt efter gymnasiet, så det blir höstterminen 09, ska man göra provet sommaren 08 då? vad ska man kunna inför provet? ni som har gjort det, har ni pluggat mycket innan, eller man klara sig med gymnasiekunskaperna?

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀