Läkare i Krakow - Forum

2007-01-04 20:32   Rebecca
Hej! Jag har länge sökt efter information om läkarprogrammet i Krakow men har inte hittat något. Är det någon som har sökt eller vet något om hur man söker. Vad jag har sett och hört är det den bästa staden att plugga i.... Jag vore väldigt tacksam för svar! becci31@hotmail.com

Ang: Läkare i Krakow
2007-01-05 09:45   hjälpsam
hej! Jag har själva försökt komma i kontakt med dom och det lättaste är nog och kontakta : Britt Tollefsen Styrsvikveien 11 3143 KJÖPMANNSKJAER NORGE e-mail: britt@eurekas.no Telefon: +47 97 95 34 97 Som du ser så befiunner hon sig i norge men är väldigt hjälpsam och så, så de är bara och skick aett mail till henne så hjälper hon dig med allt!! Hon är både ansavrig för Krakow Lodz o Bialystock tror jag.

Ang: Läkare i Krakow
2007-01-05 13:24   Rebecca
Hej! Tusen tack, har skickat iväg ett mail nu och hoppas på ett svar. Pluggar du själv nere i Krakow??

Ang: Läkare i Krakow
2007-01-28 03:20   Soyan
Hej såg att du undra över hur du kommer i kontakt me läkarlinjen i Karkow. Själv så har jag pluggat mitt första medicin-år i Karkow. När ja sökte dit så var ja tvungen å åka dit för att anmäla mig till skolan men grejen var att allt gick så fort. Var redan intagen efter första mötet Personligen så trivdes jag inte i Ukraina så ja bytte till rumänien istället där ja pluggar mitt andra år just nu. Om de e så att du vill veta mer om vare sig Ukraina eller Rumänien så står ja gärna till hjälp.. du kan mejla mig på Soyan100@hotmail.com /// Soyan

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀