Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris! - Forum

2010-02-19 21:37   ulla alsaad
Jag skriver detta inlägget för jag vet hur jobbigt det är när man vill bli läkare men man har ingen anning om vad som är det bästa valet utomlands så här får ni min expert hjälp! Jag pluggar första året i Holland internationell linje på engelska alltså! Och den kostar ynka 16000 om året vilket ni vet är praktist taget gratis! Kvaliteten av utbildningen är otrolig! om någon tycker detta låter intressant skriven nedan så ska jag visa hur man söker. de e gratis o söka så man förlorar inget på det måste dock säga att det inte kommer vara så lätt att komma in, de bror på hur motiverad man är!

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-22 10:34   AT
Det låter intressant, skulle du kunna utveckla intagningsprocessen. Vilka krav har dom?

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-22 14:52   ss
HEJ ULLA,har du någon msn så man kan prata o få lite info=)

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-22 16:06   S
Hejsan Ulla Det lät intresserad det här med Holland med att plugga läkare på Engelska har du något mail adress man kan nå dig på. Häls S

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-22 17:35   Jessica
Hejsan! Jag tycker att det här låter jätte intressant! Berätta gärna hur man söker, vilka betyg som krävs osv. (Om du vill kan du maila mig på jessibjorklund@hotmail.com) Mvh

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-22 19:13   Vilhelm Pihl
Hej! Jag är intresserad av att plugga till läkare, och detta låter som ett mycket bra alternativ. skulle du vilja förklara mer om hur man gör för att söka?

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-23 11:45   Neda
Hej! Jag skulle gärna vilja ha mer information om hur man söker! :) Tacksam för svar! Mvh, Neda

RE: Läkar utbildning i holland bästa kvalitet och pris!
2010-02-23 13:29   T N-R