Lägenhet i Polen,Wroclaw! - Forum

2007-06-06 01:29   Mandy
Till alla er som har kommit in i Wroclaw!!! Jag har en lagenhet som ja ska hyra ut efter sommaren,mitt i stan, 20 promenad till skolan ungefar. Ar sjalv student har pa andra aret,snart tredje. Har en 2 rums lagenhet pa 54 kvm,helt perfekt for 2 studenter. E du intresserad,maila mig pa mizz_hbg@hotmail.com ps. endast lagenhet intresserade :) MVH Mandyy

lägenhet i wroclaw
2007-06-08 12:34   heidi
Hej!! Jag och min sambo letar lägenhet i wroclaw som vi kan hyra då vi båda två har kommit in till wroclaw, en till läkarlinjen och en till tandläkarlinjen. Hur länge kommer det att vara aktuellt att hyra lägenheten? Och hur mycket är hyran på? vad är det för område förutom att det ligger i centrum? Vi är båda lugna personer som är rökfria. Hör gärna av dig så kan vi diskutera mera. Jag har ungefär 100 frågor :) Tacksam för svar och så snabbt som möjligt! vänligen Heidi från sverige/malmö mail: heidimackan@hotmail.com

RE: Lägenhet i Polen,Wroclaw!
2018-01-17 00:41   Amanch Ranchber
Min Son läser medicin i Wroclaw och vill ha en lägenhet att bo i under ca 6 år framåt.

Tacksam att ni mailar mig om läget, adressen, och närheten till Wroclaw medical university, engilsh division.

MVH
Amanch Ranchber
+46 736907959

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀