Lägenhet i Århus? - Forum

2010-07-28 13:18   Momme

Hej!

Ska börja studera i Århus till hösten och har tyvärr inget boende. Är det någon som vet var man kan få tag på någon lägenhet eller ett rum vore jag tacksam för tips.

Hare gott!


RE: Lägenhet i Århus?
2010-08-03 20:58   pia

www.ungdomsboligaarhus.dk


RE: Lägenhet i Århus?
2010-08-05 11:10   Karin

Hej!

Sitter i samma sits som du, börjar nu till hösten.. Tänkte kolla om du har kommit någon vart med letandet och om du har några tips?!


RE: Lägenhet i Århus?
2010-08-28 11:59   Fredrik

Hej!
Søker du fortfarande bostad? Jag ær i samma sits som dig fast jag ska børja på andra terminen hær i Århus. Mitt førslag ær at førsøka hitta nått tillsammans. Tror faktiskt att det skulle kunna vara en vældigt bra ide. Svensk gemenskap ær något mycket værdefult har jag kommit fram till + at det kan vara lættare att fixa bostad om man ær två.

En rak fråga helt enkelt. ska vi flytta ihop? hehe


RE: Lägenhet i Århus?
2011-11-01 15:44   Hanna

Hej! Jag söker boende i Århus då jag ska börja plugga medicin nu i vår. delar gärna om det finns ngt?!


RE: Lägenhet i Århus?
2011-11-02 15:54   Fredrik

tja!

om du skriver ett mail till mig på fredrik.grontoft@hotmail.com om ditt problem (som ær førståligt før danskar (någorlunda) kanske på engelska?) så ska jag vidarebefodra det till de 2400 som pluggar medicin. jag finns på facebook på samma adress :) søk också på ungdomsboligaarhus.dk, och søk inte i brabrand i førsta han ær ett tips :)

Du bør bli medlem på den sidan som jag angav då du samlar poøng til att komma in. Om du vil bo på kollegie så brukar vilhelm kiers kollegium vara en ganska bra start, Borglum kollegiet ær också en bra start. Dær brukar det också bo en del medicinare... Och en del svenskar.

En som vet hur det ær att få boende i århus. Det ær viktigt :)

Vh Fredrik


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀