Köpenhamn 2009 - Forum

2009-08-05 17:18   Sanna
Jag har nyss fått besked om att jag blivit antagen till veterinärprogrammet på Köpenhamnsuniversitet hösten 2009! Fler som börjar läsa samtidigt? Skulle gärna bolla lite frågor och funderingar med någon.

RE: Köpenhamn 2009
2009-08-06 16:46   Malin
Hejsan! Jag ska oxå börja i Köpenhamn till hösten! Vet en tjej till från Sverige som kommit in, hon ska bo i Köpenhamn och jag ska bo i Malmö. Jag kommer flytta ner efter nästa helg, alltå den 17/8 och Carro tror jag redan är på plats! Vi funderade på om man kanske kunde få ihop någon liten träff där veckan innan om vi blev några som ska börja samtidigt! Stort grattis förresten till platsen och vi ses o hörs hoppas jag! /Malin

RE: Köpenhamn 2009
2009-08-12 10:03   Sanna
Hej, va kul! Och grattis själv! Det skulle kännas jätteskönt att veta att man inte är helt ensam i en okänd ny värld. :p Det går bra att maila mig oxå så kan vi ju se hur det blir. Finns på s_sointio@hotmail.com

RE: Köpenhamn 2009
2009-09-22 15:34   sandra
hej, jag funderar på att söka veterinärprogrammet i köpenhamn men jag kan inte hitta hur man ska göra en ansökniing :( skulle uppskatta hjälp från någon som har kommit in och vet hur man gör! tack skrutten_90@hotmail.com

RE: Köpenhamn 2009
2010-01-21 00:34   RS
Grattis! Jag tänkte passa på och fråga er, eftersom jag gissar att ni har koll, vad krävs det för betyg för att bli antagen? Hur söker man och vilken är terminsavgiften (får man csn)? Tacksam för svar! Och ha så skoj i Danmark!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀