jobba i spanien - Forum

2005-01-13 17:57   malin
hej! är trött på malmö o funderar på att åka till spanien (helst ett turistområde) o jobba. hade tänkt jobba inom service yrket dvs bartender mm. är det någon som kan tipsa mig om något ställe eller har kontakter inom detta område...

re: jobba i spanien
2005-01-14 12:21   Nathalie
Hallå hallå! Jag bor också i Malmö och ska plugga spanska i Barcelona fr.o.m. 14/3. Sen tänkte jag söka "sommarjobb" där. Om du ska dit så hör av dig!!! /Nathalie

Ang: jobba i spanien
2006-01-28 11:35   jobba i Spanien
Jag och min syster drog till Teneriffa och fick jobb med engång, först i en engelskbar som bartender dagtid.sedan i poolbaren och resturangen på ett skandinaviskt hotell Coral beach. Tips är att ska du jobba "vitt" måste du ha NIE nummer vilket tar ett tag att fixa. Gå därför det första till polisen med pass och fyll i papper. Socal sequritynumber behövs också för försäkring fixas det på ett enskilt kontor och inte hos polisen. I las Americas finna alltid jobb om man är skandinav och är positiv,serviceminded och frammåt. Lönen ligger på ca 6-800 euro men skatten är bara på 3%. Lägenhetshyr är ca 500 euro. Hoppas det hjälpte lite Lycka till

Ang: jobba i spanien
2006-02-15 18:49   luca
Hej,vi ären familj med 2 barn som söker jobb i Spanien någonstans.Vet ej vilken Solkust är det bättre angående Jobb,skola,Klimat.Har du några tips om ev.svenska firmor/företag? Tacksam för svar

Ang: jobba i spanien
2006-12-18 02:33   Franz
Hej... adda mig gärna på msn... åker nu på tors till las palmas...är oxå fr malmö. Mvh Franz franz_obar@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀