International Buisness el. Marketing - Forum

2006-02-27 15:45   Jenny
Hej, Funderar på att studera international buisness eller marketing. Någon som kan ge tips på bra skolor, helst i London eller New York. OBS!! Det får ej vara för dyrt eller vara för svårt att komma in. Är det någon som har läst/läser programmen? Vad tycker ni? Får man en bra utbildning? Svara gärna min mail: jennybe20@hotmail.com //Jenny

Ang: International Buisness el. Marketing
2006-02-27 16:39   Martin
Hej Jenny! Jag är själv i samma sits som dig men ska bara läsa en termin utomlands. Själv tycker jag ESEI i barcelona verkar vara ett intressant alternativ då man även kan läsa på utbytes skolor i bl.a London, Rom mfl. Värt att undersöka närmre. Hör gärna av dig här på forumet om du hittar ngt annat intressant eller hör ngt om ESEI. Vänliga hälsningar Martin

Ang: International Buisness el. Marketing
2006-03-01 16:01   Jenny
Hej Martin, Javisst ESEI verkar vara en jätte bra skola. Problemet är bara att du måste ha nästan alla MVG för att komma in, dessutom är den svin dyr. Skicka din e-mail adress till mig så bifogar jag ESEI:s katalog om du inte har den redan. Annars är jag lite sugen på The American Intercontinental University i London. De har bra program, och har även fashion marketing som jag är även intresserad av. Problemet är det samma som tidigare - för dyr! Kostar 54.000:- per term, tänk att man kan läsa 3 terminer på ett år. Det blir snabbt ganska mycket pengar. //Jenny

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀