IED Interior Design Milano - Forum

2009-05-18 17:32   nemonorp
Hej! Ska du studera pa IED i Milano snart sa har jag ett jattebra paket som du kan kopa av mig. Jag har sjalv studerat Interior Desgin pa skolan och har allt material (vissa pennor och papper som saknas) till hela forsta aret. Jag har alla linjaler, massa pennor, vissa papper, tejp, lim, parmar, vasko, bocker osv- allt det som skolan kraver att ni ska ha forsta aret. Jag saljer det da jag inte far med mig det hem. Kursmaterialet har kostat mig en hel del och du kommer att spara tusentals kronor pa att kopa detta paket av mig. SA HOR AV DIG SNARAST MOJLIGT.

RE: IED Interior Design Milano
2009-09-16 00:08   daniella
hej jag är väldigt intresserad av att läsa Interior Design i Milano och undrar bara lite om hur du upplevde utbildningen? Hur länge studerade du? Ska man göra något inträdesprov eller kan man komma in trots att man kanske inte har några direkta kunskaper i att göra skisser osv?? Sist men inte minst hade du kul och finns det någon framtid efter den utbildningen? Hoppas du har möjlighet att svara! // Daniella

RE: IED Interior Design Milano
2010-03-08 18:42   caroline_lewis
Hej Daniella, jag undrade bara om du paborjat denna kurs i Milan och om du kunde beratta lite hur du tycker det ar. Jag funderar ocksa pa denna kurs. Mvh/ Caroline

RE: IED Interior Design Milano
2010-03-26 17:09   Ema B
Hej! Jag är i valet och kvalet av att välja denna utbildning inför nästa år. Och undrar precis som föregående personer, hur upplevde du utbildningen?? Skulle så gärna vilja ha liksom för och nackdelar från någon som varit där. :) Materialet hade jag ju gärna köpt men det är ju ett år framåt liksom :/ MVH Ema B.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀