IED BARCELONA - Forum

2007-07-23 21:49   joppajappa
Hejsan! Jag funderar på att plugga inredningsdesign på IED i barcelona med start nu i oktober. Är det ngn som pluggar där nu och kan berätta ris och ros eller ngn som har samma planer som mig? Är även intresserad av lägenhet!

hejsan
2007-07-30 17:10   erika
Hejsan! har ingen aning vad det här är för sida, men jag ville bara säga att jag åxå ska plugga på IED inrednings design nu den 15 oktober... jag har kommit in på programmet men har varken bostad eller språkkunigheter. hör gärna av dig! kram /erika

Ang: IED BARCELONA
2007-10-24 14:42   Alice Happ
Hej Erika! Såg ditt inlägg och förstod att du skulle börja på IED nu i okt. Hur har det gått? Jag jobbar åt ett reseförmedlarföretag som heter Avista (avista.nu). Vi har precis börjat samarbeta med IED och ska nu till våren skicka svenska studenter till utbildningen. Det skulle vara en oehörd hjälp att få komma i kontakt med dig och höra vad du tycker om skolan/programmet mm. Hör jättegärna av dig så kanske jag kan få ringa dig och byta ett par ord med dig över telefon.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀