Hur bra är Fotbollen i Usa och vad kan man plugga till? - Forum

2006-10-05 22:15   Arby Shahmoorad
Hejsan! Jag undrar vilken nivå det är på college fotboll? och om man är idrotts intresserad, vad kan man lära sig där då? vilken delstat är bäst? Tack Arby

Ang: Hur bra är Fotbollen i Usa och vad kan man plugga till?
2006-12-24 06:55   soccer
fotbollen haller allt mellan div5-till div2 klass. ja spela for university of tampa mellan 2001-2006, varat lag holl div4-div3 klass. i sverige och europa spela ja sjalv i 2:an, och lite hogre innan ja stack over, de klara ja mig bra pa, all-star, all-conference, all-south, och freshman of the year var nagra av mina bedrifter. du kan egentligen plugga vad som helst i usa beroende vilken skola, sjalv pluggade jag ekonomi. lycka till om de val kommer hit!

Ang: Hur bra är Fotbollen i Usa och vad kan man plugga till?
2006-12-29 18:05   rbee
okey, om man har vunnit pojkallsvenskan och inomhus SM och kommit bra till i distrikt och juniorelit serien och tränat med nuvarande superettanlag men då Div2 innan det nya systemet infördes med DIV1 norra o södra- och nu lirar jag i div 3 sthlm, nog den svåraste div 3 i sverige och varit på landslagsläger fast inte sveriges. tror du man kan klara sig bra då där? har du e-mail så kontakta mig på Shamorad18@hotmail.com så kan vi snacka lite, så kan du tipsa mig om hur det är osv, om du vill.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀