Guldsmed i Europa - Forum

2006-08-15 19:58   Anna
Jag har precis börjat min ubildning till guldsmed i Köpenhamn. Någon gång runt nästa sommar börjar det bli dags för mig att fara ut i lära. Jag är sugen på att gå i lära utomlands, inte nödvändigtvis hela lärotiden på 4 år men åtminstone en del. Så finns det någon därute som har några tips att ge? Vädigt inne på Frankrike just nu men alla länder intresserar.

RE: Guldsmed i Europa
2008-09-12 00:30   Tom
Hejsan Anna, det är så att jag är mycket motiverad på att sätta igång att utbilda mig till guldsmed, har ej grundläggande gymnasiala betyg dock, men är väldigt motiverad att forsätta på samma stig som min farfar en gång tog när han blev guldsmed. Skulle vara mycket intressant att komma i kontakt med dig ang vad det finns för utbildning i köpenhamn också utgifer, var det finns information osv. Kontakta mig på keddo@hotmail.com om du har tid! tack på förhand

RE: Guldsmed i Europa
2010-08-18 15:18   Johanna Arnesson

Hejsan :) Läste precis att du påbörjat utbildning i Köpenhamn, själv är jag jätte sugen på att börja studera där, samma område. Vilken skola har du börjat på?


RE: Guldsmed i Europa
2010-08-23 20:27   Amir

Hej Anna! jag är väldigt glad för ditt val av yrke.
jag kommer från en guldsmed familj och kan yrket mycket bra men jag vill gå
till en riktigt utbildning.
Vilken skola har du börjat på? Jag blir tacksam om du kan skriva skolans namn och adressen till mig.


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀