Frakt av ting till Budapest, Debrecen, Cluj-Napoca eller annan ort på rutten. - Forum

2013-07-27 21:50   Jesper Ax

Hej Jag undrar om det är någon som vill ha saker transporterade till antingen Budapest, Debrecen eller Cluj-Napoca (eller möjligen andra städer på rutten). Jag är nämligen klar med mina studier i Cluj-Napoca och måste få hem mina och en polares grejer så vi tänker åka ner med en mindre lastbil runt den 5-10 september och eftersom den kommer vara tom på vägen ner så undrade vi om det är nogon som vill passa på och få sina saker transporterade och som kompensation tänkte vi att man kunde få lite sponsring för bensin kostnaden:). Hör gärna av er på mailen: jesper_axberg@hotmail.com MVH Jesper Axberg och Viktor Bokström


RE: Frakt av ting till Budapest, Debrecen, Cluj-Napoca eller annan ort på rutten.
2013-08-15 18:53   farah
hej! min dotter ska flytta till budapest och vi tänkte oss skicka lite grejor till henne. tacksam om ni har möligheten att hjälpa . vi bor i malmö område och vill så gärna veta priset också MVH farah skicka svar till farah.adibi@yahoo.se

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀