Frågor om läkarstudier i Szczecin - Forum

2006-02-28 18:10   Talia
Hej! Har tänkt att börja plugga till läkare i Szczecin i år. Har först en fråga angående anmällan. När får man besked att man är intagen? Är det bra att gå på "pre-courses"? Min sista fråga är (men innan jag frågar måste jag bara säga att det är av personliga skäl, så att ingen tror att det är det viktigaste;)) hur långt sommarlov har man? Skulle vara jätte trevligt om någon skulle kunna svara på mina frågor, någon som kanske redan pluggar i Szczecin! Tack på förhand!!!

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-02 19:06   Mila
Hej! Jag har precis ansökt till Szczecin. Har du någon e-mail adress så att vi kan hålla kontakten. Det skulle vara kul att få lära känna någon som också ska ner till samma stad.:-) Det där om sommarlovet finns säkert på hemsidan. Hör av dig! /Mila

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-03 11:36   Talia
Hej! Vad kul! Skulle vara jätte kul och få lära känna någon innan man börjar plugga där! Min mail är kylen@hotmail.com Hör gärna av dig!

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-25 20:31   Jeanette
Hej Mila! Jag ska också ner dit =) får gärna höra av dej om du vill ha kontakt med nån mer Kram Jeanette (schnettan@msn.com)

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-29 01:13   Natalia
Hejsan! Även jag tänkte söka in och förhoppninsvis börja till hösten.. skulle var kul att lära känna er båda! Kul att ni lade ut era mailadresser.. :)

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-29 19:23   Natalia
Hej Mila! Hörde att du precis hade skickat in ansökningshandlingarna. Kommer snart att göra det samma.. Bara en läkarundersökning kvar! Kul om du ville höra av dig! / Natalia (creamy_87@hotmail.com)

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2006-03-31 13:18   Deopp
Hej! Vad roligt att så många har tänkt plugga i Szczecin. Enligt vad jag har förstått är det två Natalior som skrivit inlägg. Eller är det en och samma person? Jag är lite förvirrad... Till vilken e-mailadress ska man skicka ett eventuellt kontaktbrev?

Ang: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2007-02-22 21:36   jessica B
jag funderar också på att åka ner till sczeszin, det vore roligt att ha kontakt med alla er och prata om detta :)

RE: Frågor om läkarstudier i Szczecin
2010-04-18 13:52   PAM
Fan vad kul att så många ska söka ditt, känner redan en som är antagen till skolan, själv har jag också sökt ditt och har varit i staden i somras, adda mig på pluto-90@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀