fotboll i USA (UCLA) - Forum

2013-04-03 15:48   Andrei C. Santha
Hej! Jag pluugar fortfarande på grundskolan (åk 9), men det blir snart över sen blir det Åva gymnasium som gäller i Täby. Tur för mig att jag har ansökt till IB Programmet till sida av Data o IT Teknik prgrammet där, jag har läst att ett gymnasiebetyg i Naturvetenskapliga eller Samhällsvetenskapliga ämnen är kind of grundläggande för att komma in på college/university i USA, men aja. Jag är intresserad av att spela fotboll i USA samtidigt som jag studerar (spelar i FK Täby P97 nu som målvakt typ div 2 tror jag). Har även gjort läxan och läst en hel del under dagen om stipendier och olika universiteter mm. Är väldigt intresserad av UCLA (University of Californa, Los Angeles), men är fortfarande lite förvirrad på hur man kan öka sina chanser att få ett stipendium där (eventuellt nån annanstans). Om nån kan vara en hjälpsam och trevlig person och hjälpa mig med min situation finns jag på andrei@santha.se eller här. Tack i förväg! -Andrei Santha

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀