Flytta till Budapest - Forum

2006-03-30 15:13   Maria
Hej alla! Jag undrar om det är någon som ska flytta till Budapest i Ungern i höst. Jag har nämligen kommit in på veterinärutbildningen där och skulle bli jätte glad om jag fick kontakt med någon mer som kommit in.. Det spelar ju ingen roll om du ska läsa till läkare el veterinär, huvudsaken är att du tänkt bo i Budapest. Kan vara lite skönt att ha någon att bolla sina funderingar med då det är rätt mycket att tänka på nu inför flytten, sedan kan man ju även spara in lite pengar genom att dela lägenhet. INTRESSERAD?... Hör gärna av dig till mig på formfranskan@hotmail.com Ha det fint. Mvh Maria Formgren/Falun.

Ang: Flytta till Budapest
2006-04-10 19:42   kornel
Hej! Kika inlägg på forumet www.studyhungary.hu/forum. Du hittar ett par svenska studenter där också. Mvh.

Ang: Flytta till Budapest
2006-05-10 16:35   Linnsan
hejsan! såg ditt lilla inlägg och tänkte bara lämna ut min mail-adress. jag heter linn och ska själv till budapest i höst för att börja den förberedande kursen till veterinär. jag är supernervös, men har inte sett fram emot något lika mkt som detta! du får hemskt gärna maila mig, vi kanske kan bolla frågor mellan oss för att hitta svar?! vänliga hälsningar, Linn

Ang: Flytta till Budapest
2006-05-29 15:31   kristina
Hejsan! Såg precis att du ska flytta till Budapest och börja studer. Jag är intresserad av att veta allt om intagningsprov och bostad o s v, jag funderar själv på att börja där och studera till veterinär. MVH Kristina

Ang: Flytta till Budapest
2006-07-06 00:12   mm
hej...läser redan i buda...bara maila...hjälper dig gärna...

Ang: Flytta till Budapest
2006-07-07 10:58   kristina
Tjosvejs! Va har du för mailadress? /Kristina

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀