drömmen om att bli läkare börjar ta form. - Forum

2006-01-29 16:22   fardin
tjena.... efter några år av sökande varje termin i sverige nu har jag börjat hata både det kalla vädret och det system som ska bestäma mitt framtid. några töntar ska sitta där och genom att lotta fram ett namn ska bestämma om jag ska förverkliga min dröm eller inte. nu har jag börjat planera för att plugga i polen, men frågan är vilken stad man ska välja, det vore ju kul och veta hur många från sverige som läser på de olika univeristeten. det kan bli wroclaw för mig eller warzawa.. gydansk eller wroclaw, eller warzawa... allt sorts information är välkommen... tack fardin

Ang: drömmen om att bli läkare börjar ta form.
2006-02-21 13:32   Amir
Tjena Fardin...är inne på samma spår som dig! Vet inte vilken av städerna jag ska välja! Har du kollat upp kostnader resp. kvalité? vilka av städerna är dyrast..hur mycket egna kostnader osv.. makanvand_@hotmail.com mvh/Amir

Ang: drömmen om att bli läkare börjar ta form.
2006-02-21 15:06   anna
Hej! När det gäller läkarestudier i Polen skulle jag rekommendera er att kontakta Barbara Jedlinska i Malmö och få information om läkarutbildning i Gdansk och Wroclaw. Hon är själv läkare och insatt i det mesta. Hon finns på tel 046-40 92 63 25 eller mail sel.com@jedlinski.com. Anna

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀