Dela köpenhamnsboende? - Forum

2006-07-31 21:52   Emma Engvall
Hej hej! Jag fick precis reda på att jag blivit antagen till veterinärstudier i Köpenhamn!... Då jag är en tjej från stockholm har jag lite brådis att fixa allt till terminsstarten den 28 aug. Har du liksom jag haft turen att komma in till hösten? Vill du dela boende? Eller bara ha nån att luta dig på de kommande åren?... Hör av dig! prinsessan_1@hotmail.com //Emma -21

Ang: Dela köpenhamnsboende?
2006-08-02 11:43   Ellen
Hej! Jag är också världens lyckligaste människa just nu... har fått en studieplats på veterinärutbildningnen i Köpenhamn! Jag skall i morgon åka till köpenhamn för att titta på en lägenhet som är en 1,5 så det är möjligt att bo två i den. Månadshyran är 3500 danska kr /månad så det är ganska mycket pengar om man är själv med studiebidrag från sverige så jag letar nu efter en annan (gärna svensk) veterinärstudent att dela med! Jag hör av mig i morgon när jag varit o tittat på den, men om du vore interesserad av att dela vore det jättekul! Du kan väll skicka ett mail om dig själv, mvh Ellen Söderqvist (Lund)

Ang: Dela köpenhamnsboende?
2006-08-02 12:10   Emma Engvall
Hej Ellen!! Skickar hit igen då jag inte har din mailadress... Jag är SUPERintresserad! Det skulle va så skönt att bo med någon svenska och plugga tillsammans! Delar jättegärna lägenhet o hyra med dig! Du har ju min mail i inlägget ovan, så skriv dit så skickar jag ett mer detaljerat mail! ÅÅhh vad skönt att sitta i samma nervösa sits... Kraaam //Emma

Ang: Dela köpenhamnsboende?
2006-08-15 15:11   Malin
Hejsan! Jag heter Malin Oscarson och ska också börja läsa till veterinär den här terminen. Är jätteintresserad av alla boendeformer och vore ju jättekul att kunna dela med någon på samma utbildning. Har en väninna som ska läsa arkitektur och som också letar boende.. HAr ni någon idé får ni gärna höra av er. Tack på förhan, vänliga hälsningar, Malin

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀