Debrecen - Forum

2006-02-25 18:47   Yasmin
Hejsan... Jag vill gärna ha kontakt med personer som ska till Debrecen och studera på läkarlinjen där...har sj blivit antagen till Debrecen University medical program alltså läkarlinjen i Debrecen och vill komma i kontakt med andra som ha blivit accepterad för att lära känna varann innan man åker ner osv...skulle vara jättekul att lära känna personer som ska dit ner. Yasmin.A

Ang: Debrecen
2006-11-17 23:53   Förvirrad
Hej! Jag går sista året på gymnasiet nu och jag och en kompis har tänkt söka till läkarlinjen i debrecen. min kompis är 100 på att hon vill åka dit och bli läkare, men själv tvivlar jag för att dels så är det i ungern, det är en bit bort och inte riktigt den typen av miljö jag är van vid, men det stora problemet är att jag inte är säker på om jag kommer klara av utbildningen, att det kommer vara för svårt,det är det jag är mest rädd för. Jag skulle verkligen,verkligen uppskatta om du bara kunde ge mig några idéer

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀