Visa studentum.se som: Mobil

CSN - Forum

2007-08-16 17:00   Niklas
Hejsan! Jag ska börja plugga till läkare i Wroclaw till hösten. Har fått studiemedel från CSN för hösten (ca 55000) men avigiften på 12000 euro till skolan ska vara betald senast den 30:e september. Är det någon som vet om man kan få pengar från CSN utbetalda för hela läsåret på en gång eller måste man vänta på dessa pengar tills nästa termin?

csn
2007-08-19 09:59   ..
Hejsan Niklas! CSN betalar bara ut en termin i taget och det vet skolorna i Polen om så det brukar gå bra att betala halva terminsavgiften först och andra halvan vid nästa utbetalning från csn. MvH student i szczecin

Szczecin i höst
2007-08-21 17:12   Jessica
Hejsan! Såg att du redan studerar i Szczecin. Jag ska börja plugga där i höst och det vore bra att få kontakt med någon som redan går där. Min mail är :jaj_b@hotmail.com

Recensionspolicy

recensionspolicy studentum.se

Vill du lämna en recension om en skola eller en utbildning på studentum.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta den utbildning som passar dem bäst. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få inspiration och hjälp inför ditt utbildningsval!
Logga in