Cluj-Napoca/Rumänien - Forum

2007-09-12 13:36   MO
Hej! Undrar om det är någon som vet hur det är att läsa till läkare i Rumänien? Har aldrig varit i Rumänien tidigare så jag har ingen som helst erfarenhet av landet. Är det en bra stad? Är läkarutbildningen bra? Är det fräscha bostäder? Trivs dom som läser där eller är Polen bättre? Förhoppningsvis ska jag läsa där nu i höst och har minst hundra frågor till... Så den som vet något kan väl bara skriva ner allt han/hon vet. Tacksam för svar /M

Cluj-Napoca hösten 08
2007-11-05 12:17   Tatjana
Hej Är det någon mer som ska läsa till Läkare i Rumänien till hösten 08 ? hör av er isånafall, de som vill söka dit gäller att söka så fort som möjligt då man blir antagen i turordning, jag är redan antagen dit till hösten 08.. skulle vilja ha lite kontakt med någon mer som också ska.. min mail är tatjananikol@yahoo.se Tatjana

läkarutbildning i rumänien
2007-11-06 20:08   barca
Hej! jag önskar att du kunde svara på ett par fråger, jag grubblar över ang läkarutb i cluj-napoca.vem tar man kontakt med här i sverige ang utbilningen?.. vad är kraven för att bli intagen säkert..jag ska nämligen plugga biologi kemi och eng i komvux räcker detta..? du kan nå mig på emma.strom@hotmail.com jag är mycket tacksam om du tog dig den lilla tiden för svaren...Lycka till me allt..Tack!!!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀