Cluj - Forum

2008-06-11 11:50   Annika
Hej! Har tänkt börja plugga medicin i höst i Cluj. Mina planer är att åka ner i början av september kring 3:e kanske.(istället för att åka ner under sommaren då det känns som att det är svårt att fixa allt om det är semestertider.) Ska någon annan ner då också? Eller hur tänker ni?

RE: Cluj
2008-06-12 13:00   McSleepy
Tjena Jag funderade på detta jag med. Men känns samtidigt som att 3:e är "lite sent". Skulle snarare vilja åka ner i i slutet av Augusti kanske. Vet inte hur länge lovet sträcker sig men. Har du hört nått?

RE: Cluj
2008-06-13 10:58   Manal=)
Hej Annika, jag funderade också på att resa ner till cluj kring 3:e september men har tyvärr ingen person med mig, vi kanske skulle kunna åka ner dit tillsammans eller något?. skulle vara bra med ett sällskap:) MVH, Manal

RE: Cluj
2008-06-15 22:27   Annika
Hej! Ja, det kanske är lite sent med september. Kanske blir slutet av augusti. Läste att saker kan ta lite längre tid än vad man tror där nere. Det är ju ändå mycket att fixa. Men samtidigt blir det ju dyrt ju längre man är där innan och kanske tvingas bo på hostel innan man får lägenhet tänker jag.. Men det lutar väl åt slutet av augusti. Tror många ska ner då. Hm.. ja, asså vet ju att man senast måste ha betalat och fixat allt till den 15:e sept och skolan börjar 29:e. annika.henrikson@gmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀