Billig lägenhet uthyres i Santa Monica! - Forum

2012-12-21 16:45   sofia

Hej! Jag och mina kära roomies har valt att flytta från vårt kära Santa Monica och behöver någon som tar över vår lease. Den ligger fyra gator från stranden med gångavstånd till skolan och shoppinggatan i Santa Monica, Third Street Promenade. Här finns verkligen allt och passar perfekt för dem som inte tänker ha bil. Massa garderober dessutom! Tro mig, det är SKÖNT att ha en lägenhet när man kommer dit istället för att åka runt och försöka leta... 2 bedroom 2 bath (motsvarar en svensk trea), ett badrum med endast dusch och ett med badkar. Hyra: 2250 (så billigt man kan få det så pass nära stranden) Inkluderat i hyran: Vatten, varmt och kallt, sopor och två parkeringsplatser Det som tillkommer är gas (brukar gå på runt 10 dollar) el (runt 40 dollar) internet (50 dollar med time warner) och då har vi bott 6 pers. Flexibelt med inflytt, när som helst i januari :) Nu kan kontakta mig på: 072-2197284 är i Svergie till slutet av januari, eller maila mig på sofiaisaksson@live.se


RE: Billig lägenhet uthyres i Santa Monica!
2013-02-15 22:10   louise
Hej! Finns det bilder på lägenheten? Louise

RE: Billig lägenhet uthyres i Santa Monica!
2013-09-14 21:22   jessica

Är kostnaden per månad? Är det trappor/trappsteg till lägenheten?


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀