Bialystok - häng me! - Forum

2007-03-06 09:33   Jesper Eriksson
Hej Allihopa! Mitt namn är Jesper Eriksson och jag är en kille på 22 år, som skall börja plugga medicin nere i Bialystok(Polen) till hösten. Jag har även tänkt att göra ett besök och följa med på nån undervisning nu i vår. Är det någon som är i samma sits som mej och skall börja/har funderingar på att börja i bialystok hade det varit kanon att få kontakt med nån?? =) Adda mej gärna på msn/mejla på jeppeboy84@hotmail.com mvh / jesper :-)

Ang: Bialystok - häng me!
2007-03-06 22:51   why
Varför bialystok och inte Szcezcin?

Ang: Bialystok - häng me!
2007-03-25 21:33   Malin
Hejsan!! jag tänkte åka på "studiebesök" någongång relativt snart, vore toppen att vara 2! funderar på att söka in till nästa höst, då jag mpste läsa till lite fysik osv. läser för tillfället sjuksköterske, snart klar med första året. Men högsta drömmen, är att bli läkare! maila gärna mig! MVH Malin

Ang: Bialystok - häng me!
2007-04-14 23:53   hugo
Vår son Hugo 22 år från Boden skall börja plugga i höst till läkare i Bialystock. Ring honom! 070-3211985 Rose-Marie

Ang: Bialystok - häng me!
2007-07-22 15:43   sfmekuria
Hej, Jo jag undrade bara om du fick chansen att åka ner till Bialystok och vad du tyckte om skolan. Jag ska själv börja plugga där till höst.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀