Antagningsprovet till Gdansk - Forum

2010-06-09 08:15   F
Hej allihopa, jag skulle vilja höra hur det gick för er på antagningsprovet och hur ni upplevde det. Själv skrev jag det i Stockholm och blev antagen även om jag tyckte att provet var svårare än väntat.

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2010-06-09 23:19   Sunshine
Heej! Skrev också provet i Stockholm, och det gick bra, blev antagen jag med. Jag var faktiskt förvånad över provet, vissa frågor var skrattretande för att de var så lätta, andra frågor hade jag inte ens hört talas om någonsin tidigare. De var väldigt förvirrande. Vore kul att prata mer, adda mig freetaste_1@hotmail.com på msn. Så kan vi prata mer, hoppas fler vill prata :-) / S

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2010-06-14 19:58   Anna
Hej! Jag skrev provet i Göteborg (har oxå kommit in). jag tyckte att provet var svår eftersom vissa frågor handlade om något man har hört från läraren på gymnasiet men inte brydde sig om att plugga in...eller?! i alla fall, vissa kemifrågor var jättesvåra medans andra extremt lätta. Btw, jag skulle oxå vilja prata med nån som kom in! jag har så många frågor kanske vi kan hjälpas åt?! Adda mig också . viva_homa89@hotmail.com (P.S. Jag bor i Malmö)

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2010-06-16 12:21   Johanna
Hej! Jag har också blivit antagen till Gdansk och jag tycker att det skulle vara kul att komma i kontakt med andra som ska/funderar på att börja där till hösten. Min msn: stina_90@msn.com, jag bor nära Lund.

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2010-07-01 21:56   F
Jag har betalat in pengar på det individuella kontonumret man fick skickat till sig samt skickat in papprena till MUG men inte hört något, är det någon annan som fått någon respons?

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2010-07-10 20:56   Oskar
@ F Ja jag fick ett e-mail några dagar efter att jag hade betalat där det bland annat stod: On behalf of Admission Committee I would like to confirm that we have received your payment of PLN 3,000. Your admission status has changed for "finally accepted" for 6-year M.D. programme, English Division.

RE: Antagningsprovet till Gdansk
2011-07-18 15:43   hasa302

Gratis!
Hur mycket hade du i betyg i kemi, engelska, biologi osv... Hade en hög betygssnitt från gymnasiet??


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀