Antagna Köpenhamn ht09 - Forum

2009-07-31 17:39   siss
Hej! Någon mer som blivit antagen till läkarlinjen i Köpenhamn i höst?? Skulle vara jättekul att få kontakt med någon som börjar! :)

RE: Antagna Köpenhamn ht09
2009-08-03 23:53   Erika
Hej Jag ska ocksa borja i Kopenhamn nu till hosten :) Ar lite nyfiken pa hur folk planerar att bo och sadar. Sjalv planerar jag att hitta nagonstans att bo i Malmo och pendla over, kanns billigast sa. Hor garna av dig, alltid roligt att ha kontakt med de som borjar :) Erika skrika88@hotmail.com

RE: Antagna Köpenhamn ht09
2009-08-05 20:39   heidi
hejsan! Jag har också kommit in i köpenhamn nu till hösten, och vill gärna få kontakt med någon som också ska börja. ni får gärna kontakta mig :) heidimackan@hotmail.com

RE: Antagna Köpenhamn ht09
2009-08-07 01:23   siss
Vad roligt! Ska ni på rusturen? Jag var i köpenhamn igår och kollade in stan, jättefint och mysigt!!

RE: Antagna Köpenhamn ht09
2009-08-19 12:16   Jing
Hej Jag ska också börja till hösten och kommer nog att börja pendla från Malmö till en början då mina föräldrar bor här. Känns jobbigt att behöva leta bostad i den här hetsen. Kontakta mig gärna ni som ska flytta till Malmö och behöver hjälp med något. lyjing85@hotmail.com Mvh Jing

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀