Angående förkunskaper gällande Läkarprogrammet - Forum

2008-03-25 19:24   Miss Dracula
Hej, Jag haller HELT med Victor. Manga som laser till lakare i min klass har bara last samprogrammet pa gymnasiet o inte har dom kuggat pa tentorna for det! Jag kan dessutom tillagga att personen som har bast betyg av oss i ar 1 pa lakarprogrammet i Cluj har ingen som helst naturbakgrund. Han har endast last sam. Sa du som heter S far nog hitta andra orsaker till varfor din van var tvungen att hoppa av sina studier... Ni som bara har last sam, tveka inte att soka! Era resultat grundar sig efter hur mycket ni studerar. Lycka till!

RE: Angående förkunskaper gällande Läkarprogrammet
2008-09-24 18:23   Nice
Det var bra att höra, har själv gått samhällsprogrammet och funderar på att söka till läkarutbildning i Rumänien. Vilka råd har du för en som inte pluggat Naturprogrammet? Hur kan jag förbredda mig?

RE: Angående förkunskaper gällande Läkarprogrammet
2008-09-25 14:43   Miss Dracula
Hej! Gå in på den här länken www.plugga-utomlands.se/forum/viewPost.aspx?PostID=8377 Det är där vi är mest aktiva på forumet vad gäller Cluj. Läs igenom alla sidorna. Dom är guld värda. Annars så rekommenderar jag dig att bara läsa Kemi. Ses på andra forumet! Hälsningar

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀