Linköpings universitet - Forum

2009-03-19 02:33   Fredrik
Funderar på att plugga på Linköpings universitet i höst. Kognitionsvetenskap antagligen. Fick länken till deras sida där studenterna skriver bloggar och lägger upp filmer med mera och det verkar vara bra studentliv. Är det någon som kan intyga att det stämmer? För mig är det viktigt med bra fart på studentlivet. Sidan jag menar är www.liu.se/facereality . Har ni några erfarenheter att dela med er bör jag välja Linköping?

RE: Linköpings universitet
2009-03-23 15:30   Linda
Jag har pluggat beteendevetenskap i Linköping. Trivdes väldigt bra och studentlivet var toppen. Det var alltid något på gång! Jag kan jämföra med studiestäder som Halmstad och Göteborg, och om du vill ha det "riktiga" studentlivet rekommenderar jag dig att söka till Linköpings Universitet.

RE: Linköpings universitet
2009-07-11 12:41   Fadderichefen
Studentlivet i Linköping är fantastiskt. Bäst faktiskt, man har aldrig tråkigt... Och så kan jag som fadderichef på kogvet intyga att vi har universitetets bästa nolle-p!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀