Hudterapeut - Forum

2006-12-30 14:09   emelie
Hejsan! Jag har alltid velat bli hudterapeut och arbeta med skönhet, men vet såklart att de privata utbildningarna är ganska dyra.. Speciellt jämfört med vanliga utbildningar som inte kostar någonting.. I alla fall så finns det en KY utbildning i Landskrona, men min fråga är hur den utbildningen står sig jämfört med de stora privata tex Gilda? Tack på förhand.. //Emelie framtida skönhetsterapeut

Ang: Hudterapeut
2007-03-29 23:31   HudFia
Hej! Jag är utbildad hudterapeut på S:t Eriks Hudvårdsutbildningi S-holm som är på 2 år och berättigar dig till studiemedel. Den bästa skolan i landet enligt mig! Enormt proffsiga lärare och en mycket bra och grundlig utbildning, du får jobb direkt efter utbildningen då skolan har mkt bra vitsord. MVH /HudFia

Ang: Hudterapeut
2007-04-01 10:04   Theres
Jag läste om hudvårdsutbildningen på St Eriks i Stockholm, har inte hört talas om denna innan, berättigar den till studiemedel? Vill verkligen gå en utbildning till detta, men alla verkar vara privata, utom en i Landskrona. I stockholm hade varit toppen!

Ang: Hudterapeut
2007-04-07 11:25   theres
Hej! Jag har läst ditt inlägg om St Eriks skolan i Stockholm. Jag är intresserad av denna utbildningen, men har inte lyckats hitta den bland csn berättigade skolor... hade du studiemedel då du gick denna utbildningen? tack på förhand!

Ang: Hudterapeut
2007-04-19 14:41   Hillevi
Hej! Jag har tänkt söka in till S:t Eriks hudvårdsutbildning men har lite frågor om antagningsvillkor o s v. Jag har letat på internet efter folk som har gått utbildningen och jag skulle bli jätteglad och tacksam om du ("HudFia) skulle vilja svara på lite frågor och berätta lite mer om utbildningen. Min maliadress är hillevi_dahl@hotmail.com Snälla, hör av dig :) MVH Hillevi

Ang: Hudterapeut
2007-04-22 23:06   lolo
hej när börjar kursren och var ligger den ?

Ang: Hudterapeut
2007-05-08 12:15   Teresa