Hotellutbildning - Forum

2009-05-18 10:22   C
Hejsan Jag är intresserad av era hotellkurser. Om jag ex är intresserad av Hotelladministration (NTI Vux)så är förkunspakskrav Hotell C eller motsvarande. Vad innebär motsvarande? Jensen har inte några förskunskapskrav i ex Hotelladministration. Är det någon skillnad i innehållet i de båda? Om det står ex 100 poäng; vad innebär det? Mvh C Nordh

RE: Hotellutbildning
2009-05-18 17:54   Sussi
Studentum förmedlar väl bara information om utbildningar? De har inga egna kurser så då är det till skolan som har hotellutbildningen du undrar över som du ska kontakta för att få svar på din fråga. Vad NTI och Jensen anser vara motsvarande är väl de själva som har svaret på...

RE: Hotellutbildning
2009-05-28 09:35   Linda
Hej, Det stämmer. Studentum är en söktjänst för utbildningar. Här är en länk till NTI vux forum där du kan komma i kontakt med skolan www.studentum.se/NTI_Vux__b10535.html När det gäller Jensen skulle jag rekommendera dig att göra en intresseanmälan som du hittar längst ner på deras sida, så kontaktar skolan dig. Lycka till!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀