Läkare i Rumänien eller Bulgarien - Forum

2013-06-06 12:38   Tanita

Vill du söka till Läkarprogrammet i Rumänien i staden Constanta eller Bulgarien staden Varna? så finns jag här o kan hjälpa dig el er som är seriöst intresserade av att bli studenter här till höstens start 2014 mvh Tanita


RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2013-06-29 10:08   jag
Hej Tanita Skulle jag kunna få din mejl i sådana fall, så kan vi gärna prata. Jag har nämligen en del frågor. dels om kostnaden, hur man tar sig dit, om de tär sent att söka nu, etc.. Jag är en tjej och mkt intresserad av läkarprogrammet där, har en annan viktig fråga med. vore jätte jätte snällt om du kan hjälpa mig. För jag har försökt att ringa sekreteraren både i constanta och även i Arad, men dom har varit jätte arga o lagt på luren i örat på mej varje gång. Har vart så besviken. hör av dej, mvh

RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2013-06-29 10:11   lo
Hej Jag vet inte om mitt föregående inlägg kom med här, så jag skriver igen, uppge gärna din mail adress tanita, så kontaktar jag dig. Jag vill gärna söka till constanta och det verkar vara en omöjlighet att nå till deras universitets sekreterare eller ngn överhuvudtaget Tack så hiiiimla mkt mvh

RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2014-01-09 00:09   farre

Hej tanita vill söka till rumänien hösten 2014 och behöver verkligen hjälp, har ingen aning om hur ansökanden går till och skulle verkligen vara tacksam om du kunde hjälpa till.


RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2014-04-13 15:56   Filiz
Hej, Jag är intresserad av att studera till läkarlinjen i Bulgarien. Vill gärna veta mer information om skolan och hur jag gör min ansökan till skolan. Med vänliga hälsningar Filiz

RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2014-04-27 19:44   H.T
Hejsan Jag är student i Medical University of Varna, i Bulgarian, vill du ha information eller hjälp om ansökan finns jag tillgänglig hakeem.talhaoui@gmail.com mvh

RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2014-09-02 00:15   Simon
Simon001@hotmail.se

RE: Läkare i Rumänien eller Bulgarien
2015-06-16 12:50   Ecouni
Du kan även kontakta mig för mer info.
0708936383
Jag finns i Sverige från och med söndag.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀