Visa studentum.se som: Mobil

Korrekturläsning akademiska uppsatser och feedback - Forum

2019-02-17 10:41   Pluggfén

Jag har hjälpt studenter sedan 2015 med korrekturläsning av uppsatser och tentor. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp. Jag erbjuder: • Korrekturläsning (språkgranskning, rättstavning, redigering + feedback) • Översättning • CV & brev • Transkribering (från ljud till text) Lång erfarenhet av textöversättning, korrekturläsning av olika texter och uppsatser på universitetsnivå (även avancerad nivå) samt undervisning i engelska för yngre elever. Har hjälpt många studenter, företag och privatpersoner. All hjälp med text görs på distans. 100 kr/sida för korrekturläsning (12p.teckenstorlek, 1.15 radavstånd). För studenter ges rabatt vid större uppsatser (om 15+ sidor). För översättning, transkribering, CV och personligt brev gäller andra priser. Berätta gärna vad du behöver hjälp med för typ av text eller studienivå och ämne så hör jag av mig!

RE: Korrekturläsning akademiska uppsatser och feedback
2019-02-20 17:15   Marie Ramel

Hej,

Jag skulle behöva hjälp med min uppsats. En examensuppsats, den sista på lärarprogrammet.
Har skrivit ca 22 sidor av 27. den ska vara klar 27 mars, för ventilering den 4 april.

2019-02-22 10:52   Pluggfén

Hej Marie! Du kan mejla mig.

2019-02-23 02:40   Pluggfén

Hej Marie!

Du kan mejla mig direkt så hjälper jag dig!

2019-03-03 22:31   Annamaria

Hej! Hur får man tag på dig?

2019-03-05 02:59   pluggfen

Hej! Det verkar som att man inte kan kontakta varandra här eller skriva sin email. Om du behöver komma i kontakt med mig kan du googla på namnet så kommer det komma upp :)

2019-03-07 15:40   A

Hej !

Vill du snälla maila mig så snart så möjligt?! Jag behöver hjälp med mina studier och kan inte hitta ditt Mail eller något som jag kan kontakta dig !

Hälsningar

2019-03-07 22:11   Mustafa Taha

Hej jag skulle behöva hjälp med min hemtenta som är om statiskt avancerad nivå kan du hjälpa mig ?

2019-03-08 12:41   Pluggfen

Hej! De som behöver hjälp med korrekturläsning och granskning kan googla "pluggfen" så kommer det upp kontaktinfo och hemsida. Dessvärre verkar man inte kunna skriva sin mejladress här i forumet, utan att det raderas.

Allt gott

Logga in
Vår Facebook
Nyhetsbrev
Prenumerera på nyhetsbrev om studier från studentum.se